Vinterlagre robotklipper
Nå tilbyr vi vinterlagring med service på robotklipperen din.
Robotgressklipper fra Gardena som lader med gress og blomster i bakgrunnen
Vinterlagre med service
Akkurat som med biler, trenger robotklippere pleie og service jevnlig. Det samler seg mye gress og smuss under deksler, i hjullagre og andre steder. Alt dette bidrar til at levetiden på din robotklipper synker og du får ikke like mye ut av den som du kanskje håpet på da du kjøpte den.
Retail Repair er godkjent verksted for Gardena, McCulloch, Worx og Landxcape og har personell, kompetanse og lokaler til å utføre service og lagring under gunstige forhold.
Vinterlagring av robotklipper med service inneholder følgende
- Lagring under gunstige forhold: Robotklippere lagres innendørs.
- Premium vask: Maskinen åpnes, vaskes og renses grundig etter fabrikantens anbefalinger.
- Nye blader: Disse bør byttes jevnlig for et best mulig klipperesultat.
- Programvareoppdatering: Sørger for at du alltid har nyeste programvare.
- Test av klipper med tilstandsrapport: Oppdages feil eller mangler, vil reparasjon bli utført i samråd med forbruker. Retail Repair bruker kun fabrikantgodkjente deler.
- Vedlikehold av batteri: Batteriet ditt tåler ikke lave temperaturer og må lades jevnlig hver vinter. Dette øker levetiden betraktelig.
- Frakt er inkludert i prisen: Du trenger ikke tenke på frakten hjem til deg da Obs Bygg ordner dette sammen med Retail Repair.
Pris for vinterlagring med service
Vi forstår viktigheten av å holde robotklipperen din i topp stand. Derfor tilbyr vi en premium servicepakke, designet for å gi optimal omsorg, alt til en pris på 2199,- kroner.
Huskeliste for vinterlagring av robotklipper
- Ta med din robotklipper og ladestasjon til ditt lokale varehus.
- Husk å ta med pin-koden til robotklipperen.
- Velg når du ønsker den returnert på våren, og vi leverer den direkte hjem til deg.