Vinterlagring med service

Har du kjøpt en robotgressklipper hos Obs BYGG?

Vi håper du er fornøyd og nå tilbyr vi deg Vinterlagring med Service på klipperen din!

Akkurat som med biler, trenger robotklippere pleie og service jevnlig. Det samler seg mye gress og smuss under deksler, i hjullagre og andre steder. Alt dette bidrar til at levetiden på din robotklipper synker og du får ikke like mye ut av den som du kanskje håpet på da du kjøpte den.

Lades ikke batteriet på klipperen i løpet av vinteren, eller lagrer du dette for kaldt? Da risikerer du at batteriet vil miste sin effekt. Vår servicepartner Retial Repair lader opp batteriet to ganger i løpet av vinteren og lagrer dette etter fabrikantens anbefalinger.

Retail Repair er godkjent verksted for Gardena, McCulloch, Worx og Landxcape og har personell, kompetanse og lokaler til å utføre service og lagring under gunstige forhold.

Vinterlagring med service inneholder følgende:

  • Lagring under gunstige forhold: Robotklippere skal lagres innendørs.
  • Premium vask: Maskinen åpnes, vaskes og renses grundig etter fabrikantens anbefalinger.
  • Nye blader: Disse bør byttes jevnlig for et best mulig klipperesultat.
  • Programvareoppdatering: Sørger for at du alltid har nyeste programvare
  • Test av klipper med tilstandsrapport: Oppdages feil eller mangler, vil reparasjon bli utført i samråd med forbruker. Retail Repair bruker kun fabrikantgodkjente deler.
  • Vedlikehold av batteri: Batteriet ditt tåler ikke lave temperaturer og må lades jevnlig hver vinter. Dette øker levetiden betraktelig.
  • Frakt er inkludert i prisen: Du trenger ikke tenke på frakten da Coop ordner dette sammen med Retail Repair.

Prisen på Vinterlagring med Service er 1990 ,-

Ta med robotklipperen og basestasjonen til ditt nærmeste varehus. Ta også med pin-koden til klipperen. Du velger selv når du ønsker klipperen tilbake på våren, og vi sender den da rett hjem til deg.